Jak wytresować smoka

 


Salamandra + poganiacze były prezentem na Wielkanoc od rodziców. Właśnie miesiąc, może dwa przed świętami rozpoczął się mój hype na jaszczurki. Więc był to dla mnie idealny prezent




Dlatego, że salamandra z tej edycji przypominała mi trochę pewnego dinozaura, to nie widziałem jej w innym kolorze niż pomarańczowym. Ona sama zajęła mi z dzień, może dwa. Poganiacze zaś, zostały pomalowane dwa jakiś czas temu a reszta dość niedawno, przez co widać różnicę. Skinki od obsługi starożytnego smoka miały być niebieskie, ale wpadł mi do głowy pomysł, aby kolorem przypominały ich podopiecznego.





Komentarze

  1. Dobre! Ale patrząc na twoje poprzednie prace to mogłeś się bardziej przyłożyć. Na przykład kolce oraz zęby są tak białe, że aż w oczy kole, łuski mogły by być w innym kolorze/odcieniu, gardziel gada i ogólnie podbrzusze również, no i grzebień to miejsce gdzie można wiele zrobić. Nie bierz tego jako słowa krytyki, bo nimi nie są ale jako sugestie. Może kiedyś coś w tym modelu poprawisz albo wyciągniesz wnioski przy malowaniu kolejnego modelu. Do następnego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz